tisdag 21 december 2021

Julinspiraton i Tv och tidning.

Första adventssöndagen sändes Susannes ( från Susannes skafferi) eget advents/julprogram. 
Ett fyratimmar långt program om julförberedelser, pyssel, matlagning och bakning med diverse tips. Det är ett långt program, men så mysigt och helt fritt från stress. 

Man kan ju i och för sig bli lite stressad av att programledaren Susanne är ganska långsam och lite omständlig, men det är också det som är charmen med programmet. Tidigare har det sänts i påsktider och i midsommartider. Utmärkt att ha på, medan man gör något annat, som jag gjorde. Jag slog in alla julklappar samtidigt som jag tittade med ett öga på detta program.  

Sen var det även skönt att mysa med katten och läsa de två senaste Lantliv med massor med julinspiration. Små vardagsnöjen som gör en glad och nöjd.  

Susanne in "action". 

Min trogna följeslagare. Musse följer mig som en hund.  


Lantliv och Hem och Antik är mina absoluta favorittidningar. 

Kram
@nneli



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar