onsdag 14 februari 2018

Alla hjärtans Dag, vackra rosor, fika och en fin present från en elev.

Här tittar jag in en sväng och skickar en extra kram till er på 
Alla 💚 Dag! 

Här hemma firar vi med goda bullar med fyllningar av pistage, 
vanilj och kardemumma och goda praliner. 
Jag fick dessutom en fin bukett vita rosor av maken.  
Han fick lakrits av mig. 😉

Jag fick även en fin present från en elev idag som var så gullig och hade köpt godsaker som jag tycker om. Jodå, hon hade kollat med Johanna vad jag gillade. 
Vilken fin gest och det bästa av allt var de fina ord som hon sa om hur mycket jag har hjälpt henne och betytt för henne. 
Det är ändå ett ganska fantastiskt jobb man har.....😊💚   

Dessa tulpaner på lök plockade jag för en vecka sedan i Stockholm,
på underbara Ulriksdal. Tänk om jag hade visst att de skulle bli så vackra när de slog ut och att de skulle klara transporten hem och två dagar inslagna i papper utan vatten. Om jag hade visst det så hade jag plockat ett helt fång.
Nu njuter jag av dessa två i alla fall. 😊😊😊




Det blev inga bilder på dagens bukett och firande ikväll. 😊
Jag orkade inte flytta över bilder och fixa med det idag. 

Ha en fin fortsättning på er kväll!

@nneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar