torsdag 19 mars 2015

Fixar och donar medan vissa bara tar det lugnt.

Äntligen ett litet inlägg från mig. 
Torsdag idag och jag fixar med lite av varje bl.a så sorterar jag ut alla 
vinterkläder och gör plats för vår och sommarplagg i garderoben. 

Det blir även lite städning och fix i allmänhet. 
Allt detta medan vissa bara slöar och njuter i solen ( läs katten)

Johanna är också hemma idag och förgyller min lediga dag. 
Visserligen pluggar hon inför en tenta men det är trevligt att 
kunna ta en kopp kaffe tillsammans och snacka lite mellan varven. 


 

Lite godis i den fina Annika Österlind skålen.

Vi har redan fått ett påskägg i present fyllt till bredden med godis.
Det ska nu klistras igen och öppnas till påsk.


Här ligger den lille livsnjutaren och har det bra i solen.

Nu ska jag gå ut och plocka en stor bukett snödroppar och njuta lite av solen.
Det hoppas jag att ni också har tillfälle att göra idag.

Vi hörs!
Ikväll ska jag iväg på en påskinspirerad träff. Bilder kommer.
Det gör det även på Johannas förvandling från fröken Rignell till Miss Laura Croft.

Som sagt vi ses lite senare.

Kram/@nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar