onsdag 25 mars 2015

Lila och vitt och snark i soffan.

Gomorron! 
Igår blev det inte så mycket gjort efter arbetsdagen. 
Jag kom hem klockan åtta, fixade mat och 
sen somnade jag i soffan klockan nio. 
Det var den kvällen, det. 

En av de soliga dagarna i förra veckan tog jag nedanstående foton i sovrummet. 
Jag har nu flyttat mina lila blommor dit och så här blev det.




Och ett foto i kvällsljus.

Idag är det onsdag och bland annat står handledning
 och samordnarmöte på arbetsdagens agenda.
Omväxling förnöjer och det är verkligen ett omväxlande arbete man har.
Det blir faktiskt aldrig långtråkigt,
vilket det ju sällan blir när man arbetar med och för människor hela dagarna.

Nej, nu ser jag på klockan att det är dags att ta tag i denna dag.
Hoppas att ni får en bra onsdag, hörru ni och kram på er!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar