tisdag 3 mars 2015

Lång arbetsdag och nu fikamys.

Äntligen hemma efter en arbetsdag som avslutades med min och en kollegas
 föräldrautbildning  för 8 föräldrar. 

Nu blir det nostalgi fika med risbollar. De är så jädrans goda till en kopp kaffe. 
Johanna sa direkt när hon såg dem att "sådana köpte du och pappa alltid när vi var små". 
Ja, vi köpte dem på ett speciellt ställe i Malmö på den tiden.

Det som är kvar av denna kväll ska nu ägnas åt sista delen av thrillerserien på TV 4 kl. 21.00. Spännande, spännande!!
Jag har också några nya tidningar som jag ska hinna bläddra lite i.

I morgon bär det iväg till Kristallen för arbete och sen fortsätter arbetsdagen på skolan. 

Ha nu en fin kväll så hörs vi i morgon igen!  




Jag "hittade" min gamla" gjutjärnsljusstake i skåpet och den får nu stå
 på köksbordet ett tag. Omväxling förnöjer...

Kram@nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar