onsdag 15 november 2017

Årets nya vinterprydnad.

Hej alla denna sköna lillördag! 

Jag måste bara visa er årets nya julprydnad. Ni som följer mig på instagram har redan sett den lilla vita "bubblan" med en julgran på taket. Den gick bara inte att motstå. 

Jag har ju börjat pynta liiite inför advent. Idag läste jag faktiskt på nätet att de som börjar julpynta tidigt är lite lyckligare än andra. Hehehehe det bådar ju gott!!  

Ikväll är det ett nytt avsnitt av "Bonde söker fru" och det ska vi förstås titta på. 
Kaffe med något gott till lär det också bli. Maken hade en del kolleger här hemma på fika igår och det blev en del godsaker kvar.😊🍰🍩  

Eleverna har haft studiedag så det har varit ganska tomt och tyst på skolan. 
Jag har varit med och intervjuat nytillskott till elevhälsoteamet och 
det kommer nog att bli bra.   

Nu ska vi äta pulled pork med en god potatissallad, sås och avocado. 

Ha en fin kväll! 

Kram på er alla! 





2 kommentarer:

  1. Så himla fin! Ha en riktigt skön kväll!
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  2. Tack kära Maria! Ja, den är söt, precis som du!
    Tack detsamma, nu ska vi se Bonde söker fru.

    Kram
    Anneli

    SvaraRadera