torsdag 2 november 2017

Prylhylla med lite av varje.

En liten titt i min prylhylla från Bruka Design bjuder jag på idag. 
Jag köpte hyllan för ganska många år sedan på en av alla mina Stockholmsturer. 
Den var lite otymplig att transportera hem på tåget men med lite god vilja,
 så fixar sig det mesta. 
Jag byter ut saker lite efter vad jag känner för och just nu är det mest 
mässing och glas i hyllan.

Idag har Johanna och jag varit på Rose Garden och ätit en supergod lunch.
Vi var där i god tid och tur var det för kön ringlade sig lång en bra stund före öppningsdags. Men vi kom in med första omgången.

Nu pågår städning här hemma och när denna nödvändiga men ganska tråkiga syssla är avklarad så ska jag sjunka ned i soffan med en kopp kaffe. 

Ikväll äter vi bara något lätt med tanke på den minst sagt rikliga lunchen. 😊   
   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar