söndag 18 mars 2018

Trevlig middag igår och påsken närmar sig.

Hej på er alla denna söndagskväll! 

Hoppas att ni har haft en härlig helg med både vila och lite kul saker. 
Vi har fortsatt vårt målningsprojekt här hemma. Igår kväll blev det ett avbrott i målandet då vi var hembjudna till Gölands på jättetrevlig middag med god mat, inspirerande gäster och härlig stämning. 

Lite halt och snöigt på ditvägen, men maken körde försiktigt 
så det gick bra som tur var.  

Jag har ju fortfarande problem med min överföring av bilder från kameran till datorn. 
Jag har många bilder som jag inte har kunnat visa er då problemet kvarstår trots byte av sladd och några andra försök. Någon som har något litet tips vad man kan göra???  Jag har fått en del bra råd av sonen som också ska testas 
och jag hoppas att det löser sig. 

Nåväl, påsken närmar sig och ni får hålla tillgodo med några bilder från förra påsken.
Hehehe.... 🐔

Nu är söndagssteken snart klar och ska serveras här med diverse tillbehör. 
Ikväll tittar vi på "Mästarnas Mästare" och premiäravsnittet av "Robinson" här hemma. 

Ha en fin avslutning på helgen så hörs vi snart igen förstås! 


Kramar från @nneli 


Lite påskinspirerat på köksbordet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar