onsdag 21 oktober 2020

Besök på Löddeköpinges fina plantskola.

För ungefär en vecka sedan var jag iväg på Löddeköpinge plantskola och där är ju så fint!
Man blir verkligen inspirerad och det är njutbart att bara vandra omkring och insupa allt det vackra. Något litet fick ju som alltid följa med hem, även om man snabbt inser att man redan har ganska många växtsorter och trädgårdsprylar hemma. 

Ha en fin torsdag! 

Själv ska jag här på min lediga dag, träffa två kära vänner.  
Först blir det förmidagsfika hos en och sen kvällsbesök hos den andra. 

Hej hopp från mig, @nneli










    Denna enorma salvia var ju bara så vacker. Älskar den blå färgen. Jag har en hemma som min mor har     sått, inte lika stor förstås, men fin ändå. 


                                                                          SKÖN sittplats. 


                                                                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar