onsdag 7 oktober 2020

Fortfarande grönt utanför fönsterna och snart iväg en sväng till stan.

Hej på er! 
Jag är bara hemma om en sväng efter jobbet innan jag ska iväg igen.
 Jag ska till Lund, uträtta några ärenden ( ska faktiskt köpa lite julklappar, hehe, har hittat några saker till barnen som kan vara bra att ordna i god tid) och sen ska jag till Johanna och se Bonde söker fru och äta god bacon-spenatpaj.  

Så mysigt med vår lilla tradition.

Än är det grönt utanför fönsterna, men snart faller alla bladen av. 

 Ha en fin kväll alla så hörs vi snart igen. 
 


                                     Min fina liljebukett, som maken kom hem med i fredags
                                    står fortfarande lika fin.


                                                                                            Kram
                                                                                              @nneli                      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar