onsdag 26 maj 2021

Födelsedagsfirande hela veckan, och idag är det makens tur att bli grattad!!

Det är mycket firande denna veckan.  
Idag, den 26:e maj firar vi maken och pappan, Mårten härhemma.
Han har fått paket, och jag cyklade hem från jobbet och bjöd på en god lunch minsann. Ikväll firar vi litegrann, för att sedan fira mer till helgen. 

Ha en fin kväll alla, det ska vi ha. 

Hipp hipp HURRA för maken ( sedan 33 år) idag!! 

@nneli

Bilderna är från mors firande i måndags och lite senare får ni se bilder från makens firande.   
 

Mors utsökta mördegstårta, älskad av oss alla.

Mor fick bl.a detta tårtfat till sin sommarservis av mig. 


Henning som inte blev helt nöjd med fasters förra bild, som jag lade ut på instagram ville hellre bli fotograferad när han inte visste om det. Jag vet inte om han är mer nöjd med denna bild,
men jag tycker att den är jättefin i alla fall.  

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar