lördag 29 maj 2021

Lite mera firande och många bloggläsare!

Igårkväll firade vi lite till härhemma. Hehe....
Och på söndag blir det ännu mera firande, då Jakob och Sofia också kommer. 
Härligt! 

Jag grillade kycklingfileer med pommes, bea, sweetchilissås och sallad.
Sen blev det kaffe och födelsedagstårta, förstås. 

Vi hade en mysig kväll med en massa prat, roliga historier och annat kul.  

Idag ska det bli sol och värme och det ska bli så skönt. 


Vet ni att ni är nästan 2000 personer som tittar in här hos mig varje dag. Helt fantastiskt ju. 

Detta gör att jag självklart fortsätter med mitt bloggskrivande. 

Tack härliga ni och ha en riktigt fin dag!!!!!  

Kram
@nneli







Utsikt från min grillplats!











Johannas fint inslagna paket! 


Kvällssolen tittar in! 







 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar