onsdag 19 maj 2021

Grönt och rött utanför fönsterna nu.

Det är helt otroligt, så grönt och fint det är utanför alla fönster nu. 
Våra stora, gamla träd är nu fullt utslagna.
 Vår extremt tidiga Bok slog ut först som vanligt av alla träden, och sen kom de en efter en. 

Och det är inte bara grönt förresten, vi har en rödbok och en lönn som skiftar i rött. 

Jag hoppas att ni njuter av våra fina vårdagar,  alla mina trogna och snälla bloggläsare. 
Ni är många som har hängt med mig här, i många år nu, vilket jag verkligen tycker är kul! 

Nu hoppas jag att vi får en fin kväll. Jag ska ta  mig en kvällsrunda i trädgården innan middagen är klar och senare ikväll är det dags att kasta sig i TV-fåtöljen och titta på Maria Wern. 

Kram på er alla
@nneli    






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar