söndag 15 augusti 2021

Besök på Löddeköpinge Plantskola.

Förra torsdagen, på min lediga dag var jag iväg och besökte några fina plantskolor.
Först blev det ett besök på Löddeköpinge plantskola, där man som vanligt inte blev besviken. 
Fina arrangemang, härliga växter och solsken. 
Jag kunde dock behärska mig och köpte bara en krukfärg. 
Deras svarta krukfärg, är hur bra som helst att måla om gamla krukor med.  
   

Blev välkomnad av den här fina! 


INSPIRATION! 




Nästa besök blev på Högs Handelsträdgård och där shoppade jag loss. 
Världens största "Blomman för dagen" fick åka med hem (den har i sett)
plus en massa annat fint som
surfinia i läckra färger, hängpelargoner som reades och en hel del annat. 

Mycket nöjd med min dag! 
Nu är det dags att sova! Gonatt och sov gott! 

Kram
@nneli 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar