torsdag 13 september 2018

Arbetsmöte och nygamla temuggar!

Hej alla fina läsare!
 
Idag har jag jobbat en del av min lediga dag. Det var ett viktigt möte på Eginogården om psykisk ohälsa. Vi ( d.v.s jag från skolans värld, vårdcentralen, kyrkan, kultur och fritid, äldrevården och kommundelskontoret) kommer att anordna en kväll i november om just psykisk ohälsa. Men mer om detta vid ett annat tillfälle!
 
Efter detta möte åt vi en fantastiskt god soppa på Eginogården.
Man kunde välja mellan champinjonsoppa med rikligt med champinjoner från Torna Hällestad eller en utsökt ärtsoppa med massor av timjan. Efter detta, som pricken över i serverades vi nygräddade pannkakor med hallonsylt och vispgrädde samt kaffe.
En trevlig stund tillsammans med sympatiska människor. 
 
Nedan några bilder från en fikastund i onsdagskväll.
 
Nu är det läggdags och det enda som återstår att säga idag är:
 
God natt och sov gott!
 
I morgon är det fredag.
Några intressanta möten,några elevsamtal
samt god fika står bl.a på agendan på jobbet. 
Vi hörs imorgon!
 
Kramar från @nneli!
 
    

Jag har tagit fram mina temuggar som jag har haft i många år. De är inköpta på Tehuset Java en gång och jag gillar dem skarpt.  





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar