fredag 14 september 2018

Min lyxiga kopp och nu är det fredag!

Idag är det fredag och arbetsveckan är slut för denna gång. På arbetet idag har jag haft förmånen att vara med på två intressanta möten. Det finns så många engagerade och kunniga människor i min närhet. Alla arbetar vi på olika sätt för barn och ungdomar och det känns så bra. 
  
Bilderna nedan är från igår när jag tog mitt morgonkaffe i lugn och ro innan jag satte igång med städning, jobb och andra nödvändigheter. 
Jag tar fram min Burberyykopp lite då och då när jag vill lyxa till vardagen.
Kaffet smakar förstås extra gott i denna lite extravaganta kopp. Hehehe.....
 
   

Blommorna i bakgrunden fick jag av torgdamen på Mårtenstorget tidigare i veckan.
Hon sa att buketten "sjöng på sista versen" och jag fick den gratis. Jag tog förstås hem den och klippte av de gulnade bladen och sen var den nästan som ny. 
Riktigt fin till den här koppen.  


Nej, hööru ni, nu önskar jag er bara en skön inledning på helgen
och en bra fredagskväll till att börja med!!

Kramar från mig till er
@nneli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar