lördag 4 januari 2020

Nyårsaftonsdukning och ett par på väg på fest!

God fortsättning på er alla kära bloggläsare!!! 

Jag tog en liten paus här i mellandagarna, men nu ska det bli ordning igen. 
Vi har haft sköna dagar med ledighet, trevligt sällskap, god mat, läsning, film, sällskapsspel och annat kul. Igår började jag jobba tillsammans med ett par andra trevliga kolleger. Men vi var inte många på skolan kan jag säga.  
Och nu är man ledig några dagar igen, perfekt!!!

Först ut i raden av bilder blir från vårt nyårsfirande här hemma hos oss.
Jag dukade i silver, vitt och guld. 
Jag tog ur allt det röda i granen och plötsligt förvandlades den till en 
nyårsgran istället i grönt, vitt och glas. 
Nu får den rackaren stå inne till efter trettonhelgen. 
   


På eftermiddagen tittade solen fram en stund och
jag passade på att ta några  bilder.  







Här är sötnosarna Johanna och Oliver på väg till nyårsfest med sina vänner.  


I nästa inlägg kommer fler bilder från nyårsafton.

Ha det toppen så länge ses vi snart igen.

Nu ska maken och jag iväg på lite mellandagsrea.

Kram på er
@nneli


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar