fredag 29 maj 2020

Besök hos mina föräldrar med god mat, tårta och massor med blommor.

 I torsdags på min lediga dag körde jag hem till mina föräldrar och firade min mors födelsedag. Vi har delat upp firandet en del detta år för att kunna hålla det avstånd som behövs.  Vi hade en jättetrevlig eftermiddag med supergod mat, kaffe och tårta. Mycket snack och umgänge och trädgårdstittande. Jag fick massor med fina växter som jag ska plantera i rabatterna. Sa jag förresten att min mors fingrar är mörkgröna. Hehehe...... 
Hon fick presenter och blommor. 

Nu har jag precis varit ute och vattnat och planterat en del och nu blir det snart 
Let´s Dance finalen, kaffe och något sött. 

Ha en fin fortsättning på fredagskvällen. 

Kram
@nneli  


Bilderna nedan är från mors och fars uterum och några av alla olika växtkombinationer.  
   















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar