söndag 10 maj 2020

Röda tulpaner och kärt besök i e.m.


Jag hoppas att ni har haft en fin majhelg!!

Idag har vi haft en så mysig och trevlig eftermiddag tillsammans med min mor som kom och hälsade på. Vi umgicks utomhus, åt en god lunch på behörigt avstånd från varandra och till kaffet hade vi min rabarber-jordgubbspaj med vaniljsås. Den sjätte pajen detta år av egna rabarber. Underbart väder som möjliggjorde en liten träff med min mor. Min far och deras hund Fritz stannade dock hemma. 

Nu har vi ätit middag och snart är det dags för veckans långa avsnitt av Robinson.   


Ännu står mina tulpangrupper i full blom. Alla slår ju som tur är inte ut samtidigt. 
Idag blir det en luten titt på de röda sorterna. 

HA EN FORTSATT FIN KVÄLL OCH en bra start på den kommande veckan! 
Kram
@nneli
  





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar