söndag 17 maj 2020

Trädgårdsarbete och dagens väder!!

Tjingeling!!!

Jag hoppas att ni har det bra denna sköna söndag. 

Det är riktigt behagligt och skönt väder med lite lätt duggregn emellanåt här hos oss idag. Solen lyser med sin frånvaro idag men trädgårdsarbete fungerar bra ändå. Två säckar och några spannar med ogräs blev det idag och det var mest kirskål i en enda rabatt. Det är nästintill omöjligt att utrota men nu har jag grävt bort massor med jord med långa rötter, så får vi se hur det blir. 
Nu har jag precis varit inne och fixat lite lunch 
och det blev även lite skön vila med Camilla Läckbergs senaste 
ljudbok tillsammans med dotter och katt. Kan det bli bättre??

Hoppas att ni står ut med några små syrenbilder till. Tänkte att jag skulle plocka ett stort fång ikväll från våra egna buskar. Det gäller att passa på innan de har blommat över för denna gång. Nedan några vita som jag snodde från kommunens buskar under en sen kvällspromenad. Sch........

Ha det så bra och ta hand om er!

Kram
@nneli
      


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar