söndag 3 maj 2020

Besök hos mina kära föräldrar!

Nu har jag varit en sväng hos mina föräldrar. Det är nog första gången som vi inte ses på så här lång tid. Men vi var utomhus, höll avstånd och hade några trevliga timmar tillsammans. De blev glada när jag kom och det var så roligt att ses en stund. 
Vilken tur att det är den här årstiden så att man kan umgås utomhus. 

De första bilderna är på Knivsåsen på ditvägen och resterande bilder är från min mors vackra rabatter. Vi strosade runt i trädgården, botaniserade i växthuset, åt middag på altanen och pratade en massa. Jag hämtade även en kristallkrona till Johanna som hon hade köpt och några lampor till mig själv. En lyckad utflykt kan man säga. 

Idag är det söndag och jag har fixat lite i trädgården, planerat lite nya projekt och umgåtts med dotter och katt. Nu blir det lite läsning på en skön plats i väntan på lunch. Behaglig tillvaro med andra ord. Det hoppas jag att ni också har.

Kram på er på säkert avstånd. 

@nneli     

Ganska mörka moln men emellanåt tittade solen fram och spred en så skön värme. 

Det är så ljuvligt i naturen nu. 






En sån här väldoftande kornell ska jag också köpa. 



Vacker färg på pensee´. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar