måndag 25 maj 2020

Loppisfynd och nu Karl-Fredrik på Eklaholm.

Tjingeling och hoppas att ni har haft en fin start på veckan! 

Jag har cyklat mellan två olika skolor idag i ljuvligt väder. Ni vet, efter regn kommer solsken och så var det även idag. Jag är glad varje dag att ha så nära till mitt jobb. Vilken tidsbesparing detta är och bra även miljömässigt och även kostnadsmässigt. 
De pengarna som man sparar kan man ju t.ex använda till att fynda på loppisar och annat. Hehehe......

Soppterrinen nedan fyndade jag på en loppis med ett vackert lock och fat för 30:-. Vem kan motstå detta, inte jag i alla fall. 
Nu skiftar jag blommor i den flera gånger i veckan.  

Nu ska jag titta på Karl Fredrik på Eklaholm och dricka kaffe. 
Det ska bli kul att se vad den skojige pricken ska fylla sitt program med.
 En frisk fläkt är han i alla fall på Österlen.  

Kram på er 
@nneli
    






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar