onsdag 16 april 2014

Boken har slagit ut i vår trädgård och lite flera gula blommor i vaserna.

Hej på er alla! 
Idag har det bl.a varit jobb i Lund, blomsterinköp på Bloom och på Torget och lite välbehövlig tid i solstolen. Johanna tog ett foto i smyg när jag hade slumrat till där, men de bilderna får ni inte se idag..... Hehe!

Nu börjar min påskledighet och det ska bli så skönt.  
Jag firar detta med att visa vår otroligt tidiga och ståtliga bok. 
Den är först med att slå ut varje år. 




Några mimosakvistar i Daggen så blev det lite påskfint även där.

Ett nytt gult och citrondoftande ljus.

En stor bukett påskliljor.
Så här kan man också använda en vas. Musse demonstrerar.

Nej, nu ska jag fixa mig en god kopp kaffe och läsa ut min Lisa Marklundbok.
Gokväll på er och i morgon hörs vi igen. Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar