måndag 21 april 2014

Event på Body Shop och oväntad kändisspotting.


När Johanna och jag var och shoppade på Nova Lund i torsdags så tyckte jag att det var något bekant över den här mannen. 
Jag sa till Johanna "det är banne mig designern, Lars Wallin". Och visst var det han. 
Man har väl koll....
När vi hann ikapp honom blev det lite småprat och en bild förstås. Mycket sympatisk man som bjöd in oss till sin klänningsvisning dagen efter. 
Tyvärr var vi på Österlen då men vi var glada att vi fick träffa honom vid ett tillfälle i alla fall. 
Det är roligast när kändismötena är oväntade. Hehe. 
Johanna poserar tillsammans med Lars Wallin. Efter detta kändismöte gick vi vidare till eventet på Body Shop. Vi fick goda påskbakelser med matchande gul dryck och påskägg.

Kvällen fortsatte i skönhetens och väldoftens tecken.
Här har Johanna hittat något fint att köpa med hem.

Både Johanna och jag blev sminkade av ett proffs. Riktigt kul!

Här står Johanna med våra goodiebags och inköp. 

En hel hink med goda påskägg.

Påskägg med väldoftande innehåll.
Efter två timmar med information, godsaker att äta och dricka, make up och mingel tillsammans med trevliga människor tackade vi för oss och åkte hemåt.

4 kommentarer:

  1. Vad kul att ni gillade makeupen jag applicerade på er :)

    SvaraRadera
  2. Det gjorde vi verkligen, Christel! Hoppas att du har haft en fin påsk.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Den var bra tack. Hoppas ni också hade det?!
    Jag gjorde ett lite blogg inlägg och lånade din bild och länkade till dig. Hoppas det var ok?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Absolut helt okej, bara roligt att du gillade bilden och tack för reklamen för min blogg.
    Kram och ha en fin tisdagskväll! .

    SvaraRadera