torsdag 24 april 2014

Bokrelaseparty hos god vän.

Igårkväll var Johanna och jag på bokreleaseparty hos vår vän Malin även kallad "Fnulan".
Vi kom lite sent eftersom jag först skulle avsluta ett föräldramöte på skolan. 
Här är vi i alla fall äntligen framme. 

Johanna poserar tillsammans med författarinnan Malin och Cecce och hennes gulliga dotter Rebecka.

Fnulan med sin jättefina bok tillsammans med söta Marika som har den finfina inredningsbutiken Silverhome i Ystad och som jag har haft äran att träffa på lite olika ställen.

Bok och signeringsbordet med de vackra böckerna om "Militta" och hennes äventyr genom våra fyra årstider. Boken är skriven på rim ( det gillas extra mycket av Johanna) och de underbara bilderna är gjorda av duktiga Tessan Cardell.  

Tre fina tjejer på festen Fr.v Tessan, bokens illustratör, Camilla, författarinnans syster också min Johanna.

En av alla vackra och goooda tårtor.

Malins goda chokladbollar hade strykande åtgång.

Här sitter jag tillsammans med Malins trevliga mamma, Bodil.

Fredrik och Mira börjar bli trötta efter en hel kvälls festande. 

Malin och Tessan med sitt gemensamma projekt. Vilken resa och vilket härligt sätt att visa "att drömmar kan bli sanna" Ett stort GRATTIS till er och " Militta" och stort Lycka till.

Jag och Johanna åkte glada och nöjda hem med våra signerade böcker.
   

Så kul att träffa er ikväll och några bilder hann jag med trots mycket prat, skratt, fikande och mingel.
Det blev dock tyvärr inget foto på en av mina trognaste bloggläsare, fina Bodil Hallin som snällt väntade kvar tills jag kom. Det får minsann bli vid ett annat tillfälle, Bodil!
Jättekul att träffa dig och vi hann i alla fall kramas och prata en stund.

Idag är det torsdag och jag har tidigt på morgonen varit en sväng till Harlösa ( av alla ställen).
Hemma igen och nu blir det lite städning.
Kram på er....    

2 kommentarer:

  1. Tack för igår kväll! Alltid ett nöje att träffa dig! Synd att vi inte hann prata mer bara!
    Å du…teet var supergott!! Tusen tack!

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  2. Alltid lika kul att träffa dig också,Cecce! Vi får prata mer nästa gång vi ses!
    Så bra att teet var drickbart.
    Ha det så bra!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera