tisdag 8 april 2014

Bokklubbsmöte

Igårkväll var det dags igen, för vår trevliga bokklubb "Kimmia" att träffas.
 Denna gång var vi hemma hos Mia som hade tilllagat en supergod kycklinggryta med nypotatis och sallad. 
Vi njöt av god mat och trevligt sällskap i ett påskpyntat hem. 

Desserten bestod av en underbart god citronpannacotta med ett täcke av lemoncurd. Recept på både gryta och dessert kommer snart....Och på mina sockerbullar. Har inte glömt...

Denna bok ska läsas till nästa träff. Vi fick olika böcker och jag vade denna. Visst är den lilla taxen söt?? 

Mias vackra rosor får avsluta detta inlägg.
Tack Mia och ni andra för en som vanligt mycket trevlig kväll.
I juni ses vi hemma hos mig i lusthuset.

Vi hörs igen ikväll alla mina läsare. Nu är det dags att sticka iväg till dagens arbete.
Jag önskar er en fin dag i det milda men regniga vädret....  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar