söndag 15 mars 2015

Badhotellet och snart kommer sonen hem en sväng.

Jag ser ett avsnitt av Badhotellet så fort jag har chansen.  
Nu när de nya avsnitten har börjat så kände jag att jag ville se,
 förra säsongens avsnitt en gång till. 
Ett avsnitt per kväll fram till torsdag så är jag ikapp. 

Vad tyckte ni om segraren Måns Z igår?? Riktigt bra är ju hans låt nu när man har hört den några gånger. 
Det blir nog bra, Måns är ju en rutinerad artist numera och charm, det har han, den käre Måns som jag faktiskt har träffat IRL två gånger. 
Alla mellolåtarna spelas härhemma idag och just nu är det Hasse som sjunger sin glada låt. Man kan inte säga annat än att man blir glad av att både höra och se Hasse.  

Snart kommer en annan charmig kille hit och hälsar på och det ska bli kul. 



En enkel liten blomma, men så söt.
Kram på er så länge...../@nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar