lördag 21 mars 2015

Trevligt frukostbesök.

I morse fick vi frukostbesök av brorsan och lille sötnosen Henning. 
De hade varit och fiskat i Rögle Dammar och var nu sugna på frukost. 
Jag dukade fram och sen fikade vi länge och snackade en massa. 
Så kul med spontanbesök....



Han är så gullig, Henning och så skojig. Vi pratade om allt möjligt och han kommenterar mycket kring min inredning och undrar ofta var jag har köpt mina olika saker.
Pluspoäng där, Henning!

När jag sa, den har jag köpt i Stockholm så sa han:
"dit ska jag också åka snart"! Gulle....


Far och son, två trevliga filurer.


Nu har jag varit och handlat och fick så jädrans ont i ryggen.
Varenda liten rörelse gjorde/gör så jäkla ont.
Jag har nu hittat en ställning där det känns liiite bättre.
Lite massage av maken och några goda råd från dottern gjorde också sitt till.

Det blir ingen ommöblering här hemma idag kan jag säga....

Kram på er och hoppas att ni mår bra!
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar