onsdag 25 mars 2015

Falukorvswok och några söta irisar.


Hej på er alla och håll i hatten för det var ju tusan vad det har börjat blåsa! 

Här wokas just nu strimlad falukorv med en massa goda grönsaker ,matlagningsgrädde, svartpeppar, lite cayennepeppar och solrosfrön. Ska snart serveras tillsammans med ris.

Jag har arbetat i Lund idag och det har varit teammöte, handledning 
( där jag var en av dem som hade ett ärende) 
Därefter var jag på samordnarmöte, ringde några samtal och svarade på en del mail. 
Jag hann även prata ett par ord med några trevliga kolleger på Kristallen. 

Sen var det dags att åka hemåt.  
En kär vän hörde av sig angående ett trevligt besök ikväll, men vi kom båda fram till att vi inte orkade köra in till Malmö. 
Vi sparar detta till en annan gång, eller hur Lisa??
Jag plockade in några små ljuvliga irisar.
Ta hand om er nu och som sagt: " blås inte bort".

Kram/@nneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar