tisdag 17 april 2018

Besök hos mina föräldrar.

Hej på er alla!
Jag har precis varit ute på en liten kvällspromenad i det sköna vädret!
Bilderna är dock inte därifrån utan de tog jag hos mina föräldrar i söndags.
Mor har som vanligt massor med vackra blommor och fler lär det bli då det finns massor med nysådda blommor i krukor lite här och där.  

Vi umgicks och hade en jättetrevlig dag. 
Vi åkte till det nyöppnade värdshuset i Blentarp för att äta middag. 
Det lät så gott med pocherad spättafile´med hummersås, räkor, champinjoner och dillslungad potatis. Tyvärr var det inte så gott som vi trodde. 
Så synd när man satsar på att öppna ett nytt ställe. 

Sen åkte vi en tur på den skånska slätten. 
Min far är en fena på att berätta om platser och människor. 
   


Alla blommorna på bilderna går i samma färgställning, gult och blått!


Söndagsmiddagen som tyvärr inte levde upp till våra förväntningar.

Nu ska jag och Oliver snart dricka kaffe.
Jag är den enda riktiga kaffeälskaren i denna familj,
så jag är glad att ha fått en kaffedrickarkompis i Oliver. ☕ 😊😊

Ha en fortsatt fin kväll!

Kram
@nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar