tisdag 24 april 2018

Rosenskärmen trivs!

Hej alla!

Hoppas att ni har haft en bra dag! 

Senaste nytt från meteorologen här, 
lite svalare vindar idag med inslag av regn. ☂
Helt perfekt väder att arbeta i. 

Jag blev väckt av min kära granne i morse och tur var det, för jag hade stängt av mobilen och somnat om. Vi fick en liten trevlig pratstund sådär på morgonkvisten. 

Ikväll blir det väl lite trädgårdsarbete igen innan Johanna och jag ska äta middag tillsammans med Oliver. Maken är i Stockholm.

Jag måste skryta lite om min Rosenskärm. Den är helt fantastisk med sina enorma blommor. Färgen är mörkare än den vanliga rosa och jag gillar den skarpt. 
Jag försöker sköta den, enligt konstens alla regler. 😊🌹  




Nej, nu kallar kvällssysslorna här och ni får ha en fortsatt bra kväll!

Kram @nneli
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar