söndag 22 april 2018

Ny vas och tankar om en stor trädgård!

Tjingeling! 

Hoppas att ni har det skönt denna fina och soliga söndag.
Jag är sliten efter två dagars intensivt trädgårdsarbete. Träningsvärk i oanvända muskler ( ganska många med andra ord 😊) och en värkande hälsporre. Nåja, det är bra träning med en stor trädgård. Trots det så stod jag här nu och sa att så galen man är som har skaffat en så stor trädgård, 3000 kvm och som om inte detta var nog så har vi/jag jag anlagt en massa rabatter med perenner, rosor och annat som kräver ständig skötsel. Well, som barnen alltid har sagt, ni ville ju ha en stor trädgård!!!! Och ja det är självklart roligt också och en ynnest att kunna odla en massa saker och även njuta av en massa vackra blommor 🌷🌸🌹🌻🌼🌿 förstås.  
Så NEJ, det är inte synd om mig, men lite måste man väl få klaga ibland. 😊😊😊

Jag är smått förälskad i min nya vas förresten. Jag har länge funderat på att köpa Klongs variant av denna, eftersom jag gillar Klongs saker. 
Men jag har velat ha den i vitt och nu fick jag den som present! 😊

Jag ska fylla den med flera blommor,
 detta var bara vad jag snabbt hittade i trädgården. 

Ha en fin kväll alla ni! 

Här blir det grillkväll med son, dotter och svärson = kul!

Kram från mig!
    














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar