torsdag 26 april 2018

Journalistmöte igår och nätverksmöte idag!

Idag har jag bl.a varit på nätverksmöte och denna gång var vi på den vackert belägna Skrylleängskolan. Vi är ett bra gäng som träffas för att prata om vad som händer kring skolan, kyrkan, kultur-fritid, polisen, seniorer, medborgarkontoret. Mycket givande och ett fint utbyte av information och erfarenheter inom de olika områdena. 

Dessutom blev vi bjudna på gott kaffe, mackor
och småkakor som Brysselkex och Schackrutor. Nostalgikakor.... 

Bilderna nedan är dock inte från detta möte utan från onsdagskvällens samtal mellan journalisterna Peter Sommerstein och Fredrik Önnewall. Mycket intressant och givande samtal mellan dessa två beresta herrar.
Det var fullsatt denna kväll på biblioteket, kvällens arrangör.  

Jag hade bokat plats för maken också,
 men han hann inte komma hem från Stockholm. 
Marie, en vän fick hans plats.

Nu är jag smakråd här hemma när Johanna ska göra en beställning från posterföretaget "Desenio". 
Jag gjorde själv en beställning därifrån för några år sedan och blev mycket nöjd. 

Ha en fortsatt fin kväll! 
I morgon är det fredag! 

Kram från @nneli! 

       

Fredrik Önnewall. 

Nu sitter jag här och har det bra! 😊😊😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar