måndag 9 april 2018

Lunch på Skrylle med kära kolleger och idag sommarvärme!

Det här glada gänget var jag och åt lunch tillsammans med i fredags. 
Vi firade en av våra kolleger som fyllde år denna dag. 

Valet av restaurang var perfekt då vi serverades en jättegod lunch bestående av 
flankstek med pommes chateau ( finare ord för klyftpotatis ), cafe´de Paris smör, rödvinssås och sallad.  
Var åt vi då? Restaurangen på Skrylle. Fint vårväder, massor med folk och god mat. 


En bild på den goda maten förstås.

Så här glad var Johan efter att ha hjälpt mig med min kamera.
Och kan ni tänka er, JAG var ÄNNU gladare.....  😊😊 📷


Nu är jag hemma efter den första arbetsdagen denna vecka.
Solen skiner och det är sommarvärme. 


Ikväll tittar jag på "Vem bor här?" och första avsnittet av den nya danska serien som börjar direkt efter. 

Ha en fin måndagskväll! 
Kramar från 
@nneli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar