fredag 30 november 2018

FREDAGEN är här!

 
I väntan på att fler julblommor flyttar in i huset så njuter jag av denna fina novemberkaktus som blommar så här fint just nu.
Inköpt för ganska exakt ett år sedan på Ikea för tjugo kronor. Kap!
 
Inga julfärger direkt men så fin rosa färg. Murgröna som på bilden längst ned är ju ett annat säkert kort. Jag har alltid gillat dessa, både utomhus och inomhus.
Fint också att dekorera ett dukat bord med.   
 
Idag är det fredag och jag är hemma efter arbetsdagen.
Klassarbete i Torna Hällestad, avtackning av kollega, fredagsfika,
 elev och föräldrasamtal och lite administration har det blivit idag.
 
Nu ska jag städa ett par skåp till här hemma innan jag ska göra mig klar inför kvällens dammiddag, tjejträff, tantmöte, you name it! Kul ska det bli, i alla fall, att ses igen!
 
Ha en härlig fredag ni också och kram på er!
 
@nneli     
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar