tisdag 13 november 2018

Läsning pågår!

Hej på er denna höstgrå tisdag!
 
Ni som följer mig på instagram, (jag heter rignellskansljuvahem)
 även där har redan sett att det är nedanstående bok som jag läser just nu.
Den är omtalad och "inne" och det ska bli kul att diskutera den sen.
  Jag återkommer med en liten recension längre fram.
 
Igår hade jag tillsammans med ett gäng trevliga samarbetspartners
anordnat en kväll avseende psykisk hälsa. Vi hade bjudit in föreläsare som delgav oss sina kunskaper kring ADHD och kring stress. Det kom nästan 100 personer och det kändes väldigt bra att så många var intresserade av att delta denna kväll.
 
Mellan föreläsningarna hade vi lagt in en halvtimmes paus med mingel,
cider, vatten och godis. Många kom fram och pratade
och några nya bekantskaper instiftades.
 
Här är boken som jag läser just nu.
    




Ljusen är tända och publiken på väg till gårdagens föreläsningar.

Denna kväll ska vi se gårdagens avsnitt av "Vår tid är nu", som är sååå bra! Kvällspromenaden är avklarad, kaffet är klart och soffan väntar!!!!  

Ha en fin tisdagskväll alla!

Kramar @nneli


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar