måndag 29 juli 2013

Arbetsdags igen.

Hej på er alla (ja, ni börjar minsann bli en hel del och det är så roligt.) Vem kunde tro detta när jag började blogga i all enkelhet.
Tänk att så många kan tycka det är kul att se vad jag har för mig i min vardag. Man kan se statistik över hur många läsare man har varje dag men självklart inte vilka det är som läser min blogg. Jag måste ju erkänna att man blir lite nyfiken på vilka Ni är....
Jag ska försöka skriva så ofta jag kan och även lägga in många bilder. Det tycker jag själv är roligast när jag läser andras bloggar.

Nu har jag kommit hem från vår sköna semester så nu ska det bli lite ordning här. Tyvärr har intrenetuppkopplingen varit väldigt dålig på sommarstället och det är anledningen till att bloggen har blivit lidande.
Jag hoppas att ni har haft tålamod  och att ni ser fram emot lite nya inlägg nu. Jag ska ta mig i kragen och försöka komma ikapp.

Idag började jag arbeta efter fem veckors semester. Det kändes helt okej förutom att mitt arbetsrum var otroligt varmt. Med fläkten på högsta volym så blev det drägligt i alla fall.

Nu tänkte jag göra några inlägg från de seanste veckorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar