tisdag 30 juli 2013

Födelsedagskalas.

Idag fyllde min far år och vi var självklart där för att gratta honom. Vi blev bjudna på grillat med goda tillbehör och till dessert hade vi marängsuisse. Min brorsa fyller år på samma dag och i år fyllde han 40, minsann, Vi ska fira honom vid ett annat tillfälle men vi sjöng och hurrade för honom idag förstås.

Födelsedagskalas.Johanna,Jakob och Mårten hemma hos mor och far för at fira fars födelsedag 


Johanna med sin morbror.


Sötnosarna Johanna och Henning!


Maken och sonen

Morfar/farfar med sina yngsta barnbarn.

Jakob "leker" med sin telefon.

Annabelle poserar när faster Anneli ska ta konstnärliga foton. mmm


Jag och min förstfödde. 
Annabelle och jag i matchande kläder.
Glada systrarna Ingrid och mor har alltid kul tillsammans.
Ett bra foto på min morbror Arne och hans Elsa. De har hittat något riktigt intressant att studera lite närmre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar