torsdag 18 juli 2013

Marknadsdags igen...........

Efter att ha pckat upp allt hemma och fått iordning det mesta så var det torsdag och den största marknadsdagen i Sjöbo. Nej, skulle hon dit också tänker ni säkert men nu nu var det faktiskt inte själva marknaden som var det största dragplåstret. 
Nej, det var att umgås med mina föräldrar, äta mors goda kalops och strosa runt och bara njuta av deras fina trädgård. Sen att jag var tvungen att följa med mor en liten runda på marknaden är en annan sak.  

Mor och jag köpte lite blommor, träffade kusiner och en del andra bekanta,åt våfflor och hade det bra. Vi blev hämtade av min far och sen blev det lite lugn och ro på deras altan.

Marknadskarameller är ett måste för många men inte för mig.

Den här polkagrisen får avsluta marknadsrapporteringen för denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar