fredag 25 april 2014

Flexledig i eftermiddag med bl.a en stund i solen.

Tjenixen på er....
Jag har varit på föreläsning om "Motiverande Samtal" på Kulturen idag. I e.m är jag flexledig efter att ha arbetat en mycket lång dag i onsdags. Innan jag sätter mig i solstolen ville jag titta in här en snabb sväng och önska er en fin fredag 

Nedan kommer några bilder på mitt blå-vita porslin. Jag tröttnar inte på dessa färger, varse sig när det gäller inredning eller kläder.   Vad kan vara mera fräscht än blått-vitt??

Mina "gamla" Greengate muggar och kannor tillhör favoriterna.  

Några glaskupor i olika storlekar och dotfljuset doftar underbart av frisk citron.

Som sagt en snabb hälsning till er och en varm kram.  Jga har gjort ett fynd den här veckan som jag ska visa er lite senare....

Vi hörs.

2 kommentarer:

  1. Du har så mye fint =)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack kära Camilla! Alltid lika roligt med en liten kommentar från dig!
    Kram på dig och ha en fin helg i solen!

    SvaraRadera