fredag 15 september 2017

En sväng i Lunds Botaniska och lite shopping.

Igår var jag en sväng på stan efter avslutat arbete. 

Jag var bl.a i en av mina favoritaffärer, Tehuset Java. 
Där kan man alltid hitta fina saker och doften när man kommer in dit är oslagbar.
Nymalt kaffe och goda tesorter i en härlig blandning. Jag köpte några småsaker med mig hem därifrån och efter en sväng även på Bloom och Åhle´ns så var jag redo för hemfärd. Jag gick till min parkerade bil via Botaniskan eller på lundaspråk, Botan för att njuta lite av mättade höstfärger. 

Nedan Joel Skogs fina affisch på lundadörrar som finns att köpa på Java för 149:-.
  Riktigt fin och många dörrar känner man igen!
  

Det finns så många ovanliga och fina hus i de gamla delarna av Lund.

Vacker Dahliagång!



Fina höstfärger! 

Denna fina oas, mitt i centrala Lund. Här är det olika sorters gräs planterade i en stor gräsmatta. Kanske något att ta efter..... 😊

Nu håller vi helg och njuter av vår fredag!

I morgon är vi bjudna på bröllop och det ska bli väldigt trevligt!

Kram och sköt om er!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar