torsdag 21 september 2017

Lite av varje.

Efter en god frukost bestående av bacon och min egen krämiga äggröra så sitter jag nu här med en kopp varmt te och funderar på lite av varje. 

Bilderna nedan är från igår kväll när jag gick en liten sväng runt huset för att tömma vatten ur krukorna, se vad som hade slagit ut/vissnat i trädgården och dofta lite på den underbart doftande höstsilveraxen. 

Lite senare på kvällen kom min bror för att låna kläder inför deras Munchenresa där de ska delta i oktoberfest i dagarna tre. Olivers knäbyxor och gröna filthatt är populära och åker nu på äventyr till Tyskland. 

Det blev kaffe och en pratstund med brorsan förstås. 
   


På ett av borden i trädgården är det mest rost som gäller.

Också till sist doften av dessa ax.
Om man plockar in ett ax så lovar jag att det doftar underbart i hela huset.

Ha en fin dag!

Kram från @nneli

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar