tisdag 12 september 2017

Sömnig katt och soldis i trädgården.

Tisdag idag och det har inte regnat på hela dagen!
Det får man ju vara nöjd med. 😊

Det är faktiskt ganska mysigt med hösten. Allting blir lite lugnare på något sätt. 
Jag väntar nu bara på att ryggen ska bli så pass bra så att jag kan göra höstfint i trädgården. Det är dock mycket bättre sedan jag var hos sjukgymnasten och fick en del övningar att göra hemma. Det är enligt en metod som heter "Mckenzie". 
Den har tydligen hjälpt många med ryggbesvär. 
I mitt fall så är det en förskjuten kota som ställer till det. 
Hoppas på att snart bli helt bra igen. 

Nedan några bilder på vår gosekatt som har hittat 
en ny favoritplats i den vita soffan med en skön kudde. 
Ja, katter de kan ordna det för sig.... 😊😻😽   


Kan du sluta fotografera nu, så att jag kan få sova..... zzzzzz





Det är fortfarande så skönt att gå en runda i trädgården efter jobbet.
Extra trevligt när det är fint väder förstås som idag!
Jag är glad över att buskarna som jag grävde upp i trädgården och planterade på annat ställe ser pigga ut. Jag vattnade enormt mycket de första veckorna och sen har det ju regnat ca 60 mm den senaste veckan. Det var två vita fjärilsbuskar och en kornell som jag flyttade. De hade blivit för stora för rabatten där de stod tidigare.

Nej, nu blir det middag här och idag står det lax på menyn.

Ha en skön kväll!     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar