lördag 26 januari 2019

Jättekul fest med chartertema!

Igår kväll var jag med och ordnade personalfest med chartertema.
Jag och ett gäng andra festfixare har planerat och fixat under senare delen av
hösten och igår var det alltså dags! Ett glatt gäng kom iklädda allt från badlakan,
tishor från Sällskapsresan, hattar, hawaiiskjortor till snorklar och annat passande.
 
Vi inledde med en fruktig paraplydrink med tilltugg. Sen blev det diverse lekar och andra skojiga inslag. Jag stod för fotograferingen vilket kanske inte var så otippat.
Jag har som ni vet alltid kameran nästintill mig och
fotograferingen brukar falla på  min lott. 
 
Detta följdes av en riklig buffe´ med fläskfile´, kalkonfile´lax, sallad,
potatisgratäng, goda såser samt bröd. 
 
Kvällen fortsatte med mingel, lite dans och annat kul. 
Vi i festkommitte´n hade sen den stora äran att röja och fixa efter festen.
 
Jättekul att det blev en så lyckad fest och det kändes skönt att
promenera hem i den kalla vinternatten.
 
Idag blir det mest en del fix härhemma medan snön faller ymnigt utanför fönstret.
En promenad ska det dock bli och ikväll blir det något gott att äta, bra Tv-program och umgänge med de närmsta. En hemmakväll när den är som bäst med andra ord. 
 
Njut nu av er lördag, alla mina kära bloggläsare. 
 
Kram från mig @nneli     
 

Ett gäng glada festfixare!

Och två glada Suntripsentusiaster, Fredrik och Henrik. 

Jodå, så är det!! T-shirten direkt från Sällskapsresan och
den som stolt bär denna är Magnus.
 

Massor med paraplyer till drinkarna förstås!


Mmmm, så gott!

Erika och Fredrik i sina fina hattar!

Linda provsmakar drinken!!


Nedan kan ni se alla vackra charterkreationer!
Tänk så många glada och trevliga kolleger man har!
 
















Och denna härliga bild får avsluta detta festinlägg.
Carina och Erika under palmens skugga!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar