onsdag 30 januari 2019

Onsdag och lite av varje!

Har ni en bra lillördag? J
Själv har jag varit på ett givande kuratorsmöte på
Vårfruskolan idag. Träffat trevliga kolleger, fått bra information och god fika.
Väl tillbaka på skolan så blev det ytterligare två möten.  
 
Nu blommar min fina Rosenskärm om igen för andra eller om det är tredje gången. Jag har haft den i  snart ett år och den har en lite mörkare blomma än vanligt, vilket uppskattas extra mycket. 
 
Nu blir det middag härhemma och sen lite slappande i Tv-soffan,
något bra program och lite läsning i min pågående feelgood roman. 
 
Ha en härlig kväll ni också, vad ni nu än hittar på! 
 
 




Nu har jag precis kastat den sista av mina vackra buketter från min födelsedag.
Denna fina rosenbukett med brudslöja i fick jag av en kär kollega.
De har stått så här fint i över en vecka.   










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar