torsdag 21 mars 2019

Jakobs födelsedag!!

 
Idag är det ingen vanlig dag för idag är det vår käre Jakobs födelsedag!!
Idag fyller vår förstfödde nämligen 28 år.
Det är ju svårt att förstå att vår lille påg numera är 28 år, en vuxen man med skägg och allt! På bilderna nedan är han mellan 1-27 år gammal. 
Pigg, glad, snabb som en liten vessla och full av bus och upptåg var han när han var liten. Nu i vuxen ålder är han betydligt lugnare, vilket kanske är tur.
 Han har alltid varit omtänksam, snäll, rolig och med glimten i ögat och så är det verkligen fortfarande.
 
 Det finns massor med skojiga historier från när han växte upp. Ni som känner mig vet att jag älskar att fotografera och nu när jag skulle leta upp några bilder till detta inlägg så började jag titta igenom några av alla fotoalbum som vi har.
Oj, så många minnen från barnens barndom och uppväxt.
 
Jag har klistrat in och skrivit till alla foton från att jag var ca 15 år och extra många foton blev det förstås när barnen föddes och växte upp. Kul att ha.
Och speciella album från alla resor som vi har gjort tillsammans. Så härligt!
Nu har bloggen till viss del fått ersätta albumen, men jag funderar på att sätta ihop några album från de senaste åren också.  
 
Nåväl, Jakob älskade unge, ett stort GRATTIS på din dag! 
I  morgon firar vi dig med god middag, tårta, paket och hurrarop. 
Lite längre fram ska vi fira dig ytterligare en gång.
Fira kan man ju aldrig göra för ofta, eller hur??
        
  
 
Kolla in min smala midja!! Man kan inte skylla på graviditet och förlossningar.....Heheh...




Lille PLUTTEN!





 



Sin första utlandsresa på egen hand! Livat och glatt!!!

Älskade son!!!

Ha en fin kväll alla trogna bloggläsare!

Vi ses i morgon igen, då är det FREDAG!!

Kram
@nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar