tisdag 19 mars 2019

Vardagsmotion och kvällsfika!

Idag har jag traskat runt mellan olika skolor och fått dagens vardagsmotion.
Solen sken och det var ljuvligt väder. Riktigt tung packning hade jag också med dator och en massa annat som behövs i jobbet.
Nu är jag hemma igen och vi har ätit olika rester från helgen till middag. Lite senare ikväll blir det en repris av nedanstående, en kopp gott kaffe och en gräddbulle med mörk choklad. Det kan väl inte vara så onyttigt, eller hur? 
 
Vi ska titta på Bonusfamiljen för det missade vi igår. Såg ni förresten "Husdrömmar" igår. Så läckert att bygga med gamla containrar och vilka stora fönsterpartier de valde. Vilken utsikt och så fint! Jag älskar "Husdrömmar" och nästa vecka börjar ett annat favoritprogram nämligen "Vem bor här"? Min f.d chef föreslog en gång att jag skulle söka till just "Vem bor här". Hon trodde att jag skulle passa där.
Vi får väl se om jag tar mod till mig en dag....  
Kommer ni att titta i så fall?? Hahaha.....
 
Nåväl, ha nu en fin kväll och kram på er!
 
@nneli
 
 
    





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar