fredag 12 april 2019

Trevligt inredningsevent i Ystad och nu är det FREDAG!!!

I tisdags var jag på ett himla trevligt event på restaurang "Lite mer" i Ystad.
Eventet med inredningstema arrangerades av Fastighetsbyrån i Ystad
tillsammans med "House of Success".
 
Vi blev bjudna på en läcker vårtallrik med bl.a  ostpaj, kycklingspett, pastasallad, oliver, parmaskinka, valnötespesto, mozarella och melon. Till detta serverades skumpa, men för mig som körde fick det bli ett alkoholfritt alternativ. Det gick väldigt bra det också, så här en helt vanlig tisdagskväll!  
 




Dukningstips av en av de duktiga medarbetarna på "House of Succéss".

Så fint när förrätten matchar bordsdekorationen. 

Lägger "sista handen" vid dukningen.




Många damer och några herrar på plats denna kväll.

Fyra glada mäklare hos Fastighetsbyrån i Ystad.


Och några till......

Kvällens konferencier Emil och tillika chef på Fastighetsbyrån Ystad.
När han såg mig med min kamera, modell större så anlitade han mig snabbt och lätt som kvällens fotograf. Hahaha, självklart så ställde jag upp på detta uppdrag. 
 

Sovrumsinspiration......

Denna fina goodiebag fick vi också.


 
Anna, "House of Success" grundare och chef här tillsammans
med mäklarna Malin och Heidi.

Inredningskunniga tjejer på "House of Success"!  

Cornelia och Emelie är också mäklare på Fastighetsbyrån. 


När ljusen nästan brunnit ned så var det dags att åka vidare för ett 
trevligt besök hos mina föräldrar på hemvägen.  
 

Men först blev det en snabbtitt vid havet, där det var så här vackert denna kväll.

Nu, kära vänner fortsätter vi fredagen här. Vi har ätit gott och sett på säsongsstarten av " Mord i paradiset", denna småtrevliga brittiska kriminalserie.

Ha en fin start på helgen!

Kramar
@nneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar