onsdag 28 augusti 2019

Hemma hos Lina på tjejträff!!!

I torsdags var jag och Johanna hemma hos Lina på "tjejträff" tillsammans med Linas syster Emma, hennes underbara småttingar och deras mamma och min vän sedan många år, Birgitta. Så kul att vi nu sedan flera år tillbaka 
träffas även tillsammans med våra döttrar. 

Vi blev bjudna på en supergod smörgåstårta, och till kaffet,
 Linas hembakade och smarriga kardemummabullar.  

Men innan vi åkte hem till Lina blev det ett snabbt besök på Butik Älva. 
Jessica, affärsinnehavaren har massor med fina saker i sin butik, 
allt från godsaker, Green Gate porslin till vackra kläder. 

Besök gärna denna pärla på Nya Torg i Hörby. 




Syskonen Isak och Inez, Emmas små sötnosar!  


Så god!!!



Mormor Birgitta, mamma Emma, Inez och Isak är så här glada och söta!  


Alltså de här bullarna, saftiga, smakrika och helt FANTASTISKA!! 

Lina fixar i köket!

Fina "labben" Molly kom också och hälsade på!

Vårt gäng!! Alltid mycket att prata om och så många skratt! 


Jag smög ut i skymningen och tog foton på Tobbes och Linas fina altan.   


Tack för en jättetrevlig kväll, tjejer!

Nu är det onsdag och jag har precis kommit hem från ett föräldramöte 

och snart kommer en kär trädgårdskompis på besök.
Det blir kaffe på altanen och en trädgårdstitt.

Ha en fin kväll alla och kram från mig
@nneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar