tisdag 21 februari 2017

DAGG med eucalyptus och pizza special.

Hej mina kära läsare! 

Jag gillar verkligen eucalyptus. Doften är fantastisk och de passar perfekt i en bukett med tulpaner eller bara ensamma i en glasvas.
I fredags köpte jag en stor bukett på Bloom och 
nu tänkte jag även försöka mig på att göra en väldoftande eucalyptuskrans. 😉

Idag har vi skrattat mycket på jobbet som vanligt och haft så kul. 
Ja, jag kan väl erkänna att jag var anledningen till en del av skratten. 
Ja, man är allt lite småtokig och har man då glada och 
lite lättroade kolleger så blir skratten många.....
Vi var på pizzeria på lunchen och jag följde Daniels förslag att testa hans 
favoritpizza med kyckling, jordnötter, curry, banan och bea. 
So far so good, men sen skulle det vara pommes på också. 
Jag kan väl säga som så att det blir nog utan pommes framöver. 😄 

Nu är jag hemma och Johanna kom också precis hem. 
Vi ska fika och sen ska jag pyssla lite här hemma med blommor, ljus och annat.
En liten promenad med maken får det också bli, efter den kaloririka lunchen.

Ha en skön kväll och glöm inte Badhotellet klockan nio.... 😊

Kram från mig! 




Bildbevis av pizza på Daniels vis. 😄



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar